Informacje wstępne

Kochani jak widzicie zdecydowałam się przenieść bloga na blogspot. Czemu? bo mam już po dziurki w nosie onetu. Obiecywałam sobie, że wytrwam, dam radę, w końcu do końca opowiadania zostało już tylko kilka rozdziałów, ale po tym co ostatnio wyprawia onet to nawet świętego by szlak trafił. Do tego wszystkiego dochodzą plotki o tym, że onet planuje usunięcie wszystkich blogów, a ja nie zamierzam czekać, aż to zrobią stąd przeprowadzki. 
Jak już mówiłam zamierzam zawiesić pisanie na kilku blogach, a nie które nawet usunąć. Dlatego też przeniosę tylko te blogi, które zamierzam kontynuować. Zajmie mi to jakiś tydzień, może trochę więcej. W tak zwanym między czasie pisze notkę na NaruSaku więc jak tylko się uporam z przeprowadzkami to ją opublikuje.
Jak pewnie pamiętacie na blogu NS były DWA opowiadania i jednopartówki. Najpierw opublikuję opowiadanie, które zostało zawieszone, później zakończone partówki, a następnie opowiadanie, które obecnie piszę. 
To chyba tyle. Za wszelkie problemy spowodowane przeprowadzką przepraszam, ale zrozumcie, że robię to także dla was. Pozdrawiam :* 
Negai      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz